StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

Dagen

Frureinhold.se / 27 Maj, 2012 - 21:20 / Inredning

Nu är dagen slut och vi sitter och kollar på bb. Vi har hunnit göra en massa här hemma innan kalaset. Vi har tvättat hela framsidan med fasadtvätt och fy vad vidrigt det var med all smutts :) men nu är det fint :D nu väntas det skrapning imorgon och även börja måla vitt :D så himla kul att greja haha låter helt hysterisk men det är precis så jag känner. Glömde såklart ta ett kort på innan vi tvätta framsidan men tog två lite halvkassa kort som ni skall få se :)

Men men nu är det bb, ps sp fick jag den finaste och bästa morsdagen presenten idag Ever (efter min syster ;) ) jag fick 2 nya yttedörrar och en ny balkong dörr :) lovar att visa när vi satt dit dom :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: