StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

lördag

Frureinhold.se / 10 Mars, 2012 - 09:07 / Shopping

Godmorgon alla fina !! idag är det haileys 6 månaders dag och hjälp vad tiden gått fort haha okej det känns lite patetiskt att nästan varje vecka skriva hur fort tiden går. Men den gör verkligen det. Gör ett inlägg som bara är om hailey sen, hennes utveckling osv. Just nu sitter hon helt själv på golvet med berlinmuren runt sig :) Tippar ibland lite åt sidorna och lite framåt men hon slår sig allafall inte :) Sitter och funderar över hennes leksaker som nu är mycket mer intressanta. Själv skall jag snart tvätta håret och börja tänka på vad vi behöver ha med till tävlingen på tfrk idag :) Vi har som plan att åka och kolla på Djina och Frida som skall hoppa unghästklass. Det är Lordis matte Elin's syster som skall tävla :) Hoppas att lilla freja är med, deras dotter som snart är 2 år !! Tänk vad kul e kommer ha när hailey är lite större och tänk på tävlingsbanorna. Sötaste barnen och snyggaste mammorna ;) eller vad säger du elin ? ;) Men tävlinegn börjar inte förän kl 14.00 så innan de skall vi greja här hemma. Jag sitter och kollar på inredning till huset och inget skall köpas innan vi flyttat men det är kul att hitta inspo :) Jag är inne i min rosa period igen nu så mkt kommer bli gammelrosa med, biege och naturfärger ! Det tror jag kommer bli kanon :) Men nu blir det till att önska sig mkt när det är födelsedagar och jul :) Hailey kommer att fortsätta sova inne hos oss i sin spjälsäng men i hennes rum kommer det att stå en säng klar för användning när hon är stor nog :) Hon har fått ärva en super fin växa säng utav tuva :) Vit och fin med lådor under !
Hur snyggt var inte det här, ngt liknande får det bli på haileys säng! Något som jag kommer sakna när jag flyttat är alla mina fina väggdekorer. Får köpa nya ngn gång :) Nä nu skall jag ta och gosa med min familj ! hörs senare.

Postat av: Bella

Inrednings inlägg e kul!! Känns som att vi e Liiiite på samma spår men inte riktigt. jag skippar dock allt rosa :P

2012-03-10 @ 09:18:50
Postat av: Bella

Tack! Ja jag kör nog all in på lantligt och naturligt ;) man bör väl bo in sig först för o känna efter. Kan ju hända att du inte lös e sugen på samma stil när ni bott in er. Köket va ju rätt modernt med allt högglansigt kakel och högglansiga luckor.

2012-03-10 @ 09:53:07
Postat av: Elin

Halloj!!

Superkul att ni kom i lördags! Vi har många härliga tävlingar framför oss med våra småttingar, får vi hoppas!! Coolaste ponnymorsonarna blir vi! Kram kram

2012-03-12 @ 07:17:42
URL: http://mountedsports.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: