StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

Håret

Frureinhold.se / 14 Juni, 2012 - 10:18 / Shopping

Gud vad svårt det är att få fram ljuset i håret så att man får en rättvis bild på hur håret ser ut. Det är inte super rött under men mkt mer än vad som visas i kameran :D

Idag är det skolavslutning för tindra och jag sitter nu klar i soffan och väntar på att hailey skall vakna :) vi valde att gå upp idag när hon vaknade vid 07.00 istället för att somna om. Jag var tvungen att duscha och så :) btw så kryper hailey som en galning här hemma. 3 ggr fick jag lyfta bort henne från macys matskål och när jag fixade håret satt hon och vira i sig i gardinen :D tänk vilken värld som öppnar sig för henne nu :)


Postat av: Camilla - Mamma till Naemi

men oj, det ser ju inte alls ut så i verkligheten. då är det ju mycket rödare. testa o ta med systemkameran istället :)

btw, halsbandet var ju grymt snyggt!

kramar

2012-06-14 @ 17:26:17
URL: http://millamirakel.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: