StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

Dermalogica

Frureinhold.se / 01 September, 2011 - 14:10 / Shopping

Jag och mina ansiktsprodukter :D jag har nog provat allt och har egentligen varit nöjd med det mesta, dock inte clinique, men förutom det har jag ju proivat sothys, mary kay etc etc. Men under mina korta år i livet har jag kikat mycket på dermalogica, men har tyckt att det varit så sjukt dyrt. Men så har jag kikat mig lite för och det finns ju små smarta starter kit som man kan testa innan man köper de stora bu4rkarna och de sägs vara väldigt dryga så nu tog jag tillfället i akt och beställde mig ett starter kit !! Det fick bli normal/fet hy, men hy har ju varit super duper under grav men man vet ju aldrig hur det blir efter.

Postat av: Camilla

SV: Det ska jag absolut göra! Kanske på måndag om din bebis inte kommit såklart?! Imorgon åker vi till Anderstorp och stannar där över helgen! =)



Jag tänkte också testa dermalogica, verkar vara superbra ju. och perfekt när det finns ett startkit!kramar

2011-09-01 @ 17:47:34
URL: http://millamirakel.blogg.se/
Postat av: Anonym

Nu är dagens blogg avslutad och vinnarna är uppe på bloggen. Vann du inte? Anmäl dig gärna till den nya omgången :)



http://idas.myshowroom.se/dagens-blogg-19/#comment



Är du intresserad av att köpa en design utav mig för 100 kr? Eller en snygg header+bakgrund för 50? :)

2011-09-01 @ 18:50:55


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: