StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

Shopping

Frureinhold.se / 22 Juni, 2011 - 09:07 / Shopping

Det blir väl inte mkt iof. Men idag skall jag, veronica, Jennifer och Siv till göken för att kika på mattor. Vill man köpa mattor till halva priset skall man åka dit, super snygga ryamattor i olika storlekar och färger :) Jag skall ju ha en matta till barnrummet + lite små pill. Jag snackade med en tjej igår angående vädret och vi gnällde över hur dåligt det var och idag tror jag fan att det tar priset haha. Regn, svin kallt och blåst, ingen bra kombo. Vi hade ju tänkt att tvätta bilen i eftermiddag med så den är fin tills midsommar, vi skall även till amring imorgon och byta fälgar. Köpte ju med ett par 20 " till lite fräckare. Orginalfälgarna är 20 " men inga speciella, dessa som vi skall byta till är glansiga och lite fräckare :) Men det är ju trist att byta fälgar och greja om bilen är sketen haha :p så robin kom med förslag att vi tvättar den fast att det regnar :p sötnos !
Satt en stund till igår och kikade på midsommarkläder och hittade en super snygg tröja som man kan ha under ett plain linne och typ cykelbyxor.
Och kanske dessa om det blir kallt ? vad tror ni ?? :)

Postat av: Bella

Tänkte samma sak när jag vaknade i morse. Skitväder och 14 grader. Sommar? Hmpf...



2011-06-22 @ 10:52:37
URL: http://dusunce.blogg.se/
Postat av: Alexandra

Snyggt! :)

2011-06-22 @ 13:42:19
URL: http://alexandramortensen.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: