StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

feathers !!

Frureinhold.se / 09 Juni, 2011 - 12:00 / Shopping

Åhh nu har jag fått beställt hem feathers, som jag har sucktat efter dessa skönheter. Jag vet inte om ni mins när det var poppis med pärlor i håret, jag och Johanna var bland de första som hade dessa och de blev en riktig trendssetter. Jag är inte först med fjädrar, men jag får känns mig lite som en folower, så jädra snyggt asså ! är så glad att jag har frisörer i min närhet som åker på massa mässor och kommer med tips och råd !!
Så jädra snyggt sommrigt ! beställde blått, rosa, svart och grizzly, det var väldigt utblockat. Hade velat ha vitt, men det går bli nästa gång. Jag funderar också på att göra en hårfölängning till hösten efter att bebisen kommit ut !! Awsome snyggt !!
så jädra nice !

Postat av: Camilla

Åhh.. så kul!! Jättefina färger du beställde också! =)

Jag tänkte också att det få nog bli löshår till hösten när man ha vant sig vid bebisen, gå göra så mycket skoj med långt hår! =)

2011-06-09 @ 18:52:01
URL: http://millamirakel.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: