StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

Bröllopsplaner

Frureinhold.se / 13 Juli, 2011 - 09:45 / bröllop

Det slog mig när jag fick en kommentar igår att jag inte skrivet ngt om bröllopspaner på jag vet inte hur länge. Tanken är ju att vi skulle gift oss 6 juni 2012, men nu kom ju en liten bebis till och jag känner eller ah vi känner att vi får skjuta på det ett år. Alltså är planen att gifta oss 6 juni 2013, detta med tanke på att bebisen är ett år äldre, kan gå och kan bli passad av mormor o morfar eller farmor och farfar utan att den skall vara allt för liten när vi åker på honeymoon :P Lite trist att behöva vänta, tro mig det var ett jobbigt beslut, men för allas trevnad fick dt bli ett år senare. Men jag kommer ändå fortsätta att uppdatera er. Jag har ju det mesta klart, med kyrka, lokal, klänningsdesign, färger och teman :) Det är verkligen super skoj med bröllop., kankse är weddingplaner jag skall bli ?! :D



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: