StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

Miss Dee

Frureinhold.se / 07 Januari, 2011 - 11:25 / Tävlingar

Nu är julen ute som jag skrev för ngr dagar sedan och jag hoppas att alla är nöjda med sina klappar och ledighet. Jag vet allafall 4 st som är mkt glada över sina klappar och de är dem kvinnorna i familjen som fick varsitt Miss Dee armband. Det tog nog max 3 minuter innan alla hade ett på armen och där satt det hela kvällen och även dagen efter. Det är ett klart bevis på att Miss Dee är något som alla kvinnor vill ha. Jag har alltid något från Miss Dee på mig och jag får väldigt ofta kommentarer på hur snyggt och stilrent det ser ut :) Sen får jag även kommentarer av människor som läser min blogg och som träffar mig i verlkigenheten angående smyckena. För dom är verkligen super fina, roligt roligt. Så för er som vill vara lika elegant som jag och halva min släckt borde söka upp nrmaste återförsäljare eller webshop och unna sig ett smycke såhär efter jul och nyår :) bra start på 2011 :)
halsbandet är ju to die for !!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: