StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

go kväll

Frureinhold.se / 13 Januari, 2011 - 20:12 / Resor

dålig uppdatering nu när man är i sälen, men vad skall man räkna med ? tyvär har man inte tid eller lust att sätta sig vid datorn när det finns så mkt annat skoj att göra. Som jag skrev tidigare var det super fint väder idag och vi var nog ute från 9 till 2. Sen var vi helt slut, men vi tog massa fina kort som jag får visa när vi kommer hem. Har ju bara dongeln med sig och det är så sjukt dålig uppladdning på det. Annars har jag nog inte så mkt att berätta, vi har varit på majkens sylta och ätit idag, super god pizza. 
Imorgon är det fredag och kvällsåkning, backarna är super fina nu med så det glider kanon. Både tuva och tindra åker, dock mest tirro eftersom hon går på skidskola. Men tuva har 47 cm långa skidor och glider kanon bra. Så sött när man ser hur hon verkligen försöker och så fort hon ramlar blir hon super arg :p precis som moster.. Tindra var även med oss uppe i de stora backarna idag, svängde svin bra men hon var riktigt trött i slutet.
nä nu skall jag kolla på handbolls vm det är ju trots allt i sverige :D tjiiinnngg !!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: