StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

Bm idag istället

Frureinhold.se / 13 April, 2011 - 12:45 / Hailey

ändrade planer och istället för den 18 så skall vi till Bm idag istället :D jag ringde förut för att ändra tid på måndag till en tidigare för att ´jag skall jobba på kvällen men då visade det sig att en hade avbokat precis och det blev idag istället :D jag blev super glad för man längtar ju hela tiden för att få se eller höra ngt nytt om den lille skrutten :) 
Jag sitter ute och pluggar idag, det är inte sol och varmt men det är lagom, ingen blåst och fåglarna kvittrar. Helt underbart, har gjort klart allt i stallet och gick en promenad med hundarna som nu ligger och soiver på gräsmattan. Har sån fin utsikt med när hästarna går och betar av det nykomna gräset. Det är inte mkt, men man ser hur de kämpar för att komma åt det lilla :) själv skall jag ägna mig åt socialpsykologi, yeeii vad skoj.. eller kanske inte. Men jag får ge det en chans, man kan ju förvånas :) hörs senare, spännande att se vad för hjärtljud den får nu :)



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: