StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

godmorgon

Frureinhold.se / 10 Maj, 2010 - 12:53 /

Nu skall jag och macy ut och springa en sväng, men först skall jag slänga in ett inlägg :) helgen har varit super underbar :) I lördags var vi först hos Helena en sväng, förfesta och så :) efter det blev det en tur till sticky vilket var sjukt skoj :D haha jag och robin dansade loss totalt :D haha inte visste jag att du var en sån dansare baby ?! jodå du har allt visat dina moves :) Kan lägga in lite kort sen när jag kommer in igen, macy är otroligt otålig när jag dröjer på detta viset :)
oj glömde trycka på publicera :p nu är vi tillbaka igen :) det var riktigt skönt att få springa av sig lite :) det finns en runda iskogen som är perfekt, dock orkade jag inte jogga upp för alla backar :p Känns att det är mkt pollen ute nu, känner mig som ett fågelbo haha. Men man känner sig typ ren i kroppen efter en joggingtur, nu skall jag ta ett glas med massa c-vitaminer. Viktigt att få i sig saker som hjälper kroppen att återhämta sig. 
Idag är det jobb igen, börjar kl 17-01, om det inte blivit  ngr ändringar så är det en hel del gäster idag med :) Jag måste ocskå göra ett tillägg att new bodys sport bh:ar är sjukt bra. Sitter som en smäck och är otroligt behagliga på :) sjärna i kanten på den !!
Nä nu måste jag få lite gjort, uppdatering på hemsidan bla. http://jtphoto.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: