StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

os

Frureinhold.se / 17 Februari, 2010 - 20:26 / Music

Ligger i sängen och är helt slut i kroppen, har jobbat fram till 17.30, sen direkt hem och ta in hästarna fixa ordning allt som hör till det. Sen in, byta skor och direkt in till uddevalla för att tvätta  bilen i självtvätt hall, tog väl ca 40 min där. Åter hem igen, trött som tusan och så ringde pappa, tråkiga nyheter att mormor har fått åka in till sjukan :( eventuellt benbrott, hon är 88 år så ett benbrott är minst sagt inte bra :( uch uch, tänker på dig !! <3 Men som sagt nu är vi hemma, ligger i sängen, kikar på os och skall inte göra ngt mer idag. Bara vara och gosa som mkt man bara kan, får bli en god kvällsmat också. Vi har inte hunnit göra ngn middag idag så goda smörgåsar är  vad som står på menyn.



På tal om ingenting, jag skall på melidifestivalens genrep på fredag tillsammans med syster, systerdotter och mamma :p skoj skoj, får se hur kassa bidrag vi har i gbg :p asså årets melodifestival har varit under all kretik, helt svin dåligt. Ingen linda bentzing - jag ljuger så bra eller lena ph det gör ont, nä nu är det super dåliga såsom singel låt , ngn dåre i beyonce kläder som sjunger en balad... KATASTROF !!




Postat av: Anonym

ska inte du skaffa barn snart?

2010-02-18 @ 13:34:39
Postat av: TotalPink- J

nej inte än, känner mig alldeles för ung för det :)

2010-02-18 @ 17:36:57
URL: http://mizztang.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: