StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

the koppar

Frureinhold.se / 15 September, 2009 - 14:45 /

Nu har jag städat hela huset efter en hund som tagit ett par leriga skor och dragit genom hela huset haha. Kankse inte så kul iof. men Macy är en valp och hon förstår inte bättre. Det blev stor shopping på torp, dock inte för min del men för Jessica :) hon köpte massa snygga tunikor och jeans leggins med små nitar på sidorna, sen fick även barnen lite höstkläder :) Jag köpte bara 4 the koppar på indiska, hur snygga som helst :) blev helt kär !!



Nu skall jag gå ut till Macy och busa lite, öva på att sitta kvar ligga och apportera, full rulle, men har man fått läxa så har man.

xoxo.gif XOXO image by XOXLiLMEXiCANXOX




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: