StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

vad har busschafförer och tanter gemensamt?

Frureinhold.se / 04 November, 2008 - 15:09 /

idag kunde jag verkligen inte hålla mig för skratt, först satt jag på vägen hem från skolan. Och en gubbe gick på bussen, hörde inte hela situationen men hela vägen till edet satt de och diskutera ngt och busschaffisen var så otrevlig och gjorde narr osv. det är såå vanligt känns det som, sura griniga monster. Men sen när jag gick av bussen skulle jag handla och då var det en tant och en farbror som skulle handla och även få pengar tillbaka på kvittot, dom hade visst betalat 5 kr för mycket, och sen var det tvungna att säga att det var dåligt att deras kaffe stog på samma ställe som allt det andra kaffet, det var nämnligen så svårt att hitta just deras kaffe. Give me a break, sen när de skulle gå gick tanten först lätt och så medan gubben halta jätte mycket och fick bära varorna de hade köpt. Asså skona mig från att bli en tant. bläää



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: