StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

snyggaste skorna :D

Frureinhold.se / 28 November, 2008 - 10:18 / Shopping


 Igår skulle det vara julshopping men det slutade med några doft ljus en tröja till robin och ett par sjukt snygga skor till mig från Carlings, vi gick först in där runt 5 men jag orkade inte tänka var sjukt hungerig så vi gick till jensens och åt varsin vitlöksbiff med massa gott :D mmmmm men under tiden kom jag och tänka på de snygga skorna och jag var bara tvungen att köpa dom. Så 18.55 fick vi skynda oss till affären och fast att dom sa att de skulle stänga fick jag köpt de snygga skorna så nu står dom här hemma och väntar på att få sig en tur på stan :D dom påminner om convers men inte riktigt lite mer snowboard skor, ah nä får helt enkelt lägga in en bild sen :) Ikväll är det i allafall konsert och jag lägger in bilder imon eller söndag så får ni se hur kul vi hade :D

ciao !



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: