StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

mijauu I'm ZZZZzzzz

Frureinhold.se / 23 Juli, 2007 - 10:55 /

så är det måndag igen, lätt den jobbigaste dagen på hela veckan. Man är alltid trött och man vill alsrig riktigt gå upp ur sängen när klockan ringer.. Men nu är man i allafall uppe. tack för duschen, den som nu uppfann den sjukt gött att vakna till i den och sen lägga på en svalkande ansiktsmask , mmm liife is perfect efter det haha :D

vad har man gjort i helgen nu då ? hmm först i fredags slutade jag jobbet kl 7 så då åkte jag och hämtade fiia lotta vid centralen :):) gud va kul att få träffa dej igen hjärtat, saknat dej massor vi har alltid så kul tillsammans  :):) sen åkte vi hem till mig och andreas och började göra oss iordning, riktigt jobbigt att komma på ngt att ha på sig tog riktigt lång tid och hela min garderob låg fan på soffan hahha :p men till slut fick till outfiten :p då va vi tvungna att slänga på lite smink :p haha stackars marlehne som satt och väntade på oss :p va ju liksom meningen att vi skulle äta tårta vid nio och att vi skulle vara där då :p hahah (A) tog lite längre tid men inte överdrivet :p Hoppas du fick en bra födelsedag i allfall marlene gumman :) 19 och allt nu.
Kvällen va lyckad vi dansa drack och myste lite i bilen haha :p så gött att få snacka med dej stumpan jävligt lika oo jaa :p hhahaha hoppas vi ses snart igen saknar dej redan :( :)
på lördagen åkte jag och andreas och köpte våran fiiiina soffa :D:D ååh bara älskar den, så himla fin :D bästa köpet någonsin :D sen när vi kom hem montera vi den och så ;) Och idag va det andreas tur att dricka så jag fick köra så jag satt hemma en stund på kvällen va sååå trött kollade på film osv :p men så ringde johanna och då va jag bara tvungen att åka upp till henne fick sånt suuuuug :p så jag åkte upp och  öntade på att andreas ville hem och det tog fan inte lång tid :p hahahah 
sen blev det alla fall söndag och på söndagar är det slapp till 100 % :D massa mys och inget mer :p hehe

n nu ska jag diska och fixa lite... have a nice daaay !!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: