StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

Ojj

Frureinhold.se / 02 Juni, 2013 - 23:48 / Vardagen

Vart ska jag börja?! Hailey sov till kl 09.00 i morse, inte av sig själv utan i ren panik flög jag upp och fick väckt henne. In till pappa Robin som rävsov och fick sjungit ja må du leva. Hailey stod bredvid och grät, om det var för min sång eller för att hon var tvungen att gå upp vet jag inte ;) men paket fick hon lämnat till pappa Robin som idag fyller 25 år. Förutom förra helgens bravader fick han idag en 30 minuters bilkörning i en Lamborghini gallardo :) hans drömbil. Han blev jätte glad och nu är det bara att boka in en tur.

I vilket fall så fick vi stressa som attans hela morgonen. För mig tar det ca 2 H att göra sig iordning från scratch. Med de menas, duscha, raka benen, ha inpackning, smink, hår etc etc. Ah det tar helt enkelt tid. Men mitt i allt detta så skall hunden ut på lång tur, hailey skall fixas, Robin skall fixas och vi skulle vara i bilen senast 10.50. Vi åkte hemifrån 10.48 ;) idag var vi ett riktigt team.

Jag hade i uppdrag idag att fota elliots dop och det blev minst sagt fina bilder :) har inte hunnit kika på dom än, men skall kolla imon. Tog runt 500 kort och Sanna var så snäll och tog på mig och Robin med. Det var inte igår vi tog ett kort på bara oss :) kul ! Men efter dopet var det inte en lugn stund. Hem snabbt, städa och fixa middag innan stalltjejerna kom hit för lite stallmöte. Vi är verkligen de goaste tjejerna, aldrig varit med om ett stall med så go gemenskap.

Nu ligger vi båda utslagna i sängen. Dags att sova !




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: