StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

mer bilder

Frureinhold.se / 20 Juli, 2013 - 20:18 / Vardagen

Nu ligger hailey och robin där uppe och snarkar ikapp, skall väl gå och väcka han snart :) solen lyser fortfarande starkt ute och vinden är helt obefintlig. Jag känner hur ögonlocken  dippar och jag skall nog lyxa till det med en mojito om en stund. Det känner jag att jag är värd efter en sån go dag. Kenny och Madde var riktiga stötte pelare idag när jag var som deppigast :p det är ju trots allt materiella saker, det går att ersätta, men det är ju så tråkigt när det sker. Det är så skönt att få sånna här lediga dagar ihop med goa vänner och bara ha det manana. Imorgon skall vi ju ut med båten och det skall bli super skoj, hitta en ö som känns bra och bara lägga till. Ha med sig lite engångsgrillar och låta vågorna ta oss dit de vill. Båt är verkligen en frihetskänsla för mig, jag känner mig som mest lugn när jag är ute på havet. Har såklart respekt för havet, men på något sätt lugnar det mig också. Sen är robin min lilla sjökapten, så då känns det ännu lugnare :) Bilden när hailey skriker är efter att vi åkte klart farfarsbilarna, det var så skoj att hon bröt ihop totalt när de skulle gå av.. lilla snuttan :) 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: