StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

KARMA

Frureinhold.se / 26 Juli, 2013 - 20:07 / Vardagen

Idag måste min karma slagit mig ur balans 11 gånger om :p Vaknade och kände direkt att nä, idag är det en riktigt tuff dag att heta Jennifer. Jag kände att hela kroppen var ur balans, fick kämpa för att hålla skenet uppe. Inte att jag var sur och arg, utan mer att jag kände att jag lika väl kunde bli ett riktigt åskmoln. Jag fick hela tiden tänka mig för att nä inte bli arg nu, andas jennifer håret blir bra, tänk inte på sminket osv osv. I vanliga fall rullar allt på, men idag fick jag verkligen konsentrera mig. Jag gjorde iordning mig lite lätt och sen hailey så fick hon gå ut en sväng, med sina kalaskläder och tänkte inte att hon skulle lägga sig i sandgropen som var utanför ;) men såklart gjorde hon de. Men det gick bra, fick fort göra mig klar för att sen åka. Nu kommer det värsta på hela dagen. Jag slängde in barn och hund i bilen, la nycklarna vid sidan av bagagen inne i bilen och sen in med vagnen. det är rätt trångt att få in vagnen rakt in och inte på sidan så får liksom trycka lite. På något sätt hamnade nyckeln under däcket på vagen och när jag tryckte till så tryckte däcket till nyckeln som låste bilen. Inte nog med det så stängdes inte bagage luckan ordentligt och vips så gick larmet. Barn inlåst, djur inlåst och en tjutande bil ?! paniken spred sig ganska fort, fick springa till grannen och ringa till min syster som fick komma upp med extra hemnyckeln och sen springa in hämtade extra bilnyckeln och sen öppna. Där sprack det för mig och min fasad som jag jobbat med hela morgonen och jag började gråta haha :p Lilla lipsillen, men jag kände bara nä nu får det vara bra. 
 
Dock har resten av dagen varit bra och nu sitter jag i soffan och skall dricka lite kaffe, kolla på en ny serie (black is the new orange) och äta kexchoklad. Glömde nog skriva det att vi varit på 80 års kalas för min farmor idag. Har badat i poolen som höll 30 grader idag, busat med hailey, träffat många av mina kusiner och bara haft det allmänt gott :) Hailey blev så glad när vi kom hem och fick se hööks katalogen ;)
Hailey hade klänning från rabalder och jag tog en vit simple klänning :)
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: