StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

Fixat håret

Frureinhold.se / 10 Juli, 2013 - 22:18 / Vardagen

 
 
 
 
 
Idag var jag hos Johanna och Tobias och fick se deras nya hus :) jättefint och central. Johanna klippte även mitt hår och slängde i lite färg i mitt hår :) det var nödvändigt och jag är jättenöjd. Vi stannade inte så länge, men vi får åka upp och leka snart igen :) vi ses ju på fredag om inte annat då det är gyllene tider. Jag köpte med en göteborgs kex box från kexfabriken :) vad passar inte bättre :) tror de blev glada ;)
 
jag fyndade även en jacka och ett par skor igår, jackan kostade 20 kr och skorna 50 kr :)

Postat av: Jonna

~ Det är svårt nog att skriva en kommentar till din blogg.
- Jag förstår din blogg mkt & verkligen älskar den. Och förstås hur du bloggar..

Jag vågade ge mig in på att kommentera din blogg nu. & Jag är riktigt stolt över det.
Din blogg betyder enormt mkt, En bild kan betyda massor! :)

2013-07-10 @ 23:24:33
URL: http://www.runawayjonna.blogg.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: