StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

Vattengympa, traderafynd och ett pinsamt radioprat

Frureinhold.se / 19 Februari, 2013 - 15:25 / Vardagen

Så nu är jag hemma snabbt för att sedan åka på vattengympa. Jessica kom på den briljanta ideén och visst varför inte. Bra träning som är skonsam för kroppen. Vi skall köra med våtväst och nu kommer verkligen uttrycket att trampa vatten till användning ;) Skolan gick bra idag, fullt upp som vanligt. Fick en riktig sömnkoma efter lunchen, men piggande till efter en stund. Jag fick allafall fyndat en jätte fin kjol ifrån kollektionen ''fashion against aids'' endast 100 :- :D hoppas den sitter som jag vill att den ska :P 
 
Jag gjorde även en pinsam grej på vägen hem idag. Lyssnade på mixmegapol och så var det ngt strul med växeln så jag passade på att ringa in. Trodde inte att jag skulle komma fram, men jodå !!!!! det handlade om tävlingen, mix megapols mystiska röster. Jag kände mig som en, ah jag vet inte vad :p super nolla :D haha fattade inte hur tävlingen gick till och lät nog rätt förvirrad :p men jag lyckades allafall lösa växelproblemet och det gjorde nog någon dag haha Jag tycker ändå det är viktigt att bjuda på sig själv :p jag gör det kanske lite föööör ofta, men jag gör det med ett leende på läpparna :D
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: