StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

Fira jul nr 2

Frureinhold.se / 24 December, 2013 - 11:41 / Vardagen

Nu är det dags att ge sig ut i ovädret, för helt ärligt ?! vad är detta för julväder uch uch uch säger jag bara. Men jag struntar i vädret och tänker bara njuta av att få vara med dom jag älskar mest av allt. Igår var vi i uddevalla och som ni såg på bilderna blev det en helt del klappar och hailey var helt lyrisk över allt fint hon fått. Jag och Robin fick en massa fina saker vi med och jag skall försöka lägga ut kort etc efter julen om ni är intresserade. Jag fick allafall en tidig julklapp av robin och hailey igår i form av ett par rock by sweden örhängen :D Super läckra ! Ha en fin julafton och var rädda om er ! 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: