StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

Lång dag

Frureinhold.se / 23 Augusti, 2013 - 19:39 / Vardagen

Nu äntligen sitter jag i soffan efter att ha flängt runt hela dagen :) Började hos Mida i alafors, grejade lite med henne, mysigt sto det där. Sen ner till Hööks i bäckebol, kombo barn samt prova chaps är inte den bästa ;) men hailey och alicia skötte sig fin fint. Jag har hittat de chaps som jag vill ha och nu skall de bara få in rätt storlek :) Provade först small och trodde den satt bra, men sen fick jag tryckt i mig xs och insåg att det får bli xs. Läder töjer sig ocskå så lika bra att köpa lite för trånga, ungefär som med jeans :) Jag är allafall väldigt nöjd med valet av chaps så det skall bli kul att premiär rida dom nästa vecka. Efter hööks tog vi en långlunch inne på bäckebol köpcentrum, alltid lika trevligt med lunchsällskap :) Sen var det bara in med hailey i bilen, upp till stallet och låta henne sova i vagnen medans jag och mickan red, tror jag lyckats sträcka nackmuskeln på ngt vänster nu under eftermiddagen för den stramar som attans. Skall smörja med lite voltaren och ta två tabletter :) Annars denna fredag har bjudit på taccos, fredagsmys och snart film eller kanske breaking bad, grymme serie. Älskar haileys min på denna bilden, say what ?! 
 
Dom är allt bra fina gullan och charisma <3
Gosetjejerna, hur skall vi kunna skydda er från allt bus ni kommer hitta på när ni blir stora, har ju hört hur mamma madde var när hon var ung ;) bimborääääääser ;) puss på dig ! 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: