StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

Är i mina nya hemtrakter, är så himla spän...

Frureinhold.se / 08 Mars, 2012 - 16:14 / Vardagen

img_3842 (MMS)

Är i mina nya hemtrakter, är så himla spänd :D var och kollade in haileys blivande skola, klöverbacken. Jag hoppas hon får vara hos Mia tuvas dagamamma, hon är den bästa :) ni får säga till om det blir för drygt med allt tjöt om flytt :D tror att dethär kan bli hur bra som helst, har i många år velat bo i Kungälv. Innan vi flyttade till gbg ifrån lödöse kikade vi på Kungälv :) på ett sätt glad att vi flyttade till Gbg, Annars hade jag inte träffat min prins :) nu skall jag snart möta upp robin och åka hem :) puss




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: