StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

tattoo

Frureinhold.se / 04 Januari, 2012 - 11:43 / Vardagen

jag vill tatuera mig, helst igår ;) haha robin skall ju till inc station nästa fredag då han fick ett startkapital av mig i julkapp på 5000 :- visst kommer inte så långt på det. Men det är en början :) Johnny är det som skall börja på honom :) anitngen en ryggtavla eller på benet. Han har ju redan en stor gadd på benet så det blir ngt ihop med den i så fall. Jag vill skriva in hailey och hennes födelsedatum bredvid våran tattoo som jag har på benet :) Men vi får se, jag måste spara nu :) pengarna bara flyger iväg och snart är det sälen !! Mina favoriter finns på eviltwins !! denna tattoon älskar jag sååååå !
älskar stilen och deras sätt att gadda, riktigt nice !! :) Nä nu får jag ta hailey, hörs senare mina fina läsare !!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: