StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

räkningar

Frureinhold.se / 24 Januari, 2011 - 13:48 / Vardagen

uch januari är en riktigt tråkig månad när det handlar om räkningar. Inte för att det går ngn nöd eller så men det är tråkigt att betala försäkringar, skatter etc. Tänk om man kunde lagt alla dom pengarna på kläder istället :D men men livet är hårt mot dom hårda. 
Idag är det måndag och jag är ledig, dock har jag pluggat lite, globalisering och sånt tjaffs är verkligen inte roligt. Det suger rent ut sagt, känns som om jag inte gör annat än att läser om politk. men men man måste ju läsa sånt också enligt dom som skriver dessa läroplaner. Men åter till vad jag gjort idag, efter frukost gick jag och macy ut till stallet för att mocka och även rida. Det gick kanon bra, han bytte klockrent i båda varven och var hur glad och trevlig som helst :) sånt gillar jag. Det skall bli så spännande att se hur han är till våren när all vinterpäls är borta poch vårkänslorna är på ingång :) spännande !! I eftermiddag är det pilates igen och det skall bli spännande att se hur extremt otränad man är ahah.. kommer inte att kunna gå imorgon, fy fy fy !! Men det är väldigt bra träning, och jag mår mkt bättre av att träna upp mag och ryggmuskler, jag blir mkt mer smärtfri och det är kanon :)
Nu skall jag kika på film och sen äta lite lunch :D nam nam !!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: