StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

brr

Frureinhold.se / 09 November, 2010 - 07:22 / Vardagen

ja som i större delen av sverige så snöar det idag och jag skall snart till skolan, önska mig lycka till. Får köra försiktigt och hoppas att övriga trafikanter gör detsamma. Hör av mig när jag kommit fram. PS:idag fick hästarna ta på sig varma, super varma kläder :p Dom såg så nöjda ut i sina nya vintertäcken. Speciellt sören eftersom han har reflexer i form av prickar :D super söt nyckelpiga. Men det var på tiden nu, blåser, snöar och är svin kallt.


Postat av: cecilia

jaaa usch vad kallt och blåsigt det är idag!!!!

hur som helst, lycka till ta dig till skolan ;)



skönt, jodå , helt ok med mig, lite ögoninflammation, lite förkyld bara annars kanon!

2010-11-09 @ 07:43:58
URL: http://ceciliaan.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: