StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

10 månader av kärlek

Frureinhold.se / 06 Oktober, 2009 - 10:48 / Vardagen

Nu har jag och robin varit tillsammans i 10 månader :p kan ni fatta ?? tänk att 10 månader kan gå så fort, och allt vi gjort under den tiden är helt sjuk :D Men jag är dunder lycklig och det tror jag nog att robin är med :D



Imorgon är det också två månader tills jag fyller 21, det är ocskå sjukt hur det kan ha gått så fort. Men om det är två månader tills min födelsedag är det ocskå två månader tills vi skall till skagen :D  yeejj och 3 månader tills vi skall till fjällen :p Tur att mitt liv är så roligt, de säger ju att det går fort när man har roligt :P vittsigt !!

om en stund skall jag in och köpa en skidjacka som jag fått utav mamma och pappa, super snygg på stadium, skall även försöka lösa så att jag kan få ett par snygga skidbyxor till ocskå :) kan lägga upp kort sen på den när jag köpt den ;)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: