StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

slappar dag

Frureinhold.se / 06 Januari, 2009 - 15:21 / Vardagen

Idag rullade jag ur sängen runt 10, egentligen trött men kunde inte sova mera. Gick upp satte mig i soffan med laptopen i knät, fanns inte direkt ngt att titta på mer än att starta nerladdningen av one tree hill, än en gång världens bästa serie, älskar dej så grovt mkt :D under tiden den laddade ner vaknade robin och händig är nog bara förnamnet på den pojken :P från 11 tills nu har han hållt på med köket, duktig är du vill jag lova. Men nu sitter jag här i allafall har tvättat och slappat ända tills nu, eller ah fortsätter att slappa men ska snart åka hem till mammie och pappie :D saknar dom faktist men det blir en kortvarig tripp, åker ner till gbg imon igen.

Nä nu får jag ta och packa lite kläder så jag klarar mig


xoxo
total pink !

Postat av: Lillan

Bor du med Robin eller vad?? Jag hänger inte med riktigt.. Bodde du inte med dina föräldrar?

2009-01-06 @ 23:14:35


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: