StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

Frölunda - Färjestad ullevi

Frureinhold.se / 28 December, 2009 - 09:53 / Vardagen

Snacka om sensation :) idag gäller det, Frölunda möter Färjestad på ullevi. Detta är en historisk match och jag är riktigt glad över att ha fått en biljett utav min snälla pappa :)



Nu ligger jag i soffan och äter frukost, kollar på fast and furious och gosar med robin. Har precis varit nere i stallet och tagit ut hästarna.

Men om man skall övergå till något som snart skall hända ... haha ni är så nyfikna men nej det är inte det jag skall skriva om nu. Utan om nyår, vi har ju bokat hotell och supé på nääs fabriker :) Skall bli helt underbart och bara ha allt förberett, med mat, dricka och underbart hotellrum. Hotellrummet är ett såkallar loftrum, där sovrummet är på övervåningen med tillhörande badrum med glasrutor. Så på morgonen är det bara att gå upp, lägga sig i badkaret med lite oljor och låta kroppen rena sig själv :D mmm jammiiiee :)

Nu skall jag fixa och dona, hörs sen


Postat av: aw - gotlandstöis

tack :D jag hoppas du får en bra dag med :D<3

2009-12-28 @ 10:48:24
URL: http://amandawahlgren.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: