StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

nya sommar skor :D

Frureinhold.se / 20 April, 2009 - 17:01 / Vardagen




Jag är super nöjd och dem är så sköna att gå i :) Jag har inte skrivit på ett tag, detta beror på att det har varit helg och jag är så upptagen att jag inte ens hinner starta upp min lilla söta rosa laptop :) Men om jag skall sammanfatta den så kan jag väl göra det. I fredags åt jag och baby middag ute på gräsmattan, med en mysig filt och grillad kyckling + corona :) Kvällen spenderade vi dock inne med godis och vin. lördagen startade med mys såklart, men eftersom det var sol och fint tog vi hojjen till kungälv för att hälsa på syster. Vi blev dock inte långvariga eftersom vi skulle grilla i uddevalla, så på hojjen igen och styrde mot uddevalla. grillat är nog det godaste som finns, baby var så himla duktig och gjorde egen marinad (super god). Kvällen kom och vi åkte hem till tompa och spelade wii, gud vad jag sög i början haha. Men det var sjukt skoj :) I söndags var det dags för min baby att åka till anderstorp för licenskurs och jag spenderade dagen hemma hos mamma och pappa. Men var hemma vid 4 igen och pratade ihop mej med sofia :) vi kom iallafall framtill att jag o robin skulle komma till borås och kolla på lite race :) skojsigt att få träffa dej gumman !! Idag började min praktik och jag är helt slut :/ men det är allt lärorikt, men som sagt är dödstrött. Är ensam hela kvällen också, min baby är på licenskurs idag med, sista dagen så det är iallafall skönt !

sex and the city nu

xoxo

Postat av: Camilla

hihi.. är han i anderstorp. där kommer ju jag ifrån. ska ner dit i helgen! kramar

2009-04-20 @ 19:17:04
URL: http://millamirakel.blogg.se/
Postat av: Camilla

snygga skor förresten!! =)

2009-04-20 @ 22:20:49
URL: http://millamirakel.blogg.se/
Postat av: Anonym

skit fula!

2009-04-21 @ 20:04:20
Postat av: Anonym

Tråkigt att alla kommer ha exakt sånna där i sommar ( fast i alla möjliga färger) kanske lite roligare att ha något annorlunda..?

2009-04-22 @ 10:06:45
Postat av: TotalPink- Jennifer Täng

det är mycket möjligt, men just dem skorna finns bara i vitt möjligtvis svart :) men det rätt, det är årets skor så många kommer att ha liknande :)

2009-04-22 @ 10:37:32
URL: http://mizztang.blogg.se/
Postat av: Anonym

tänk bara på att soooolaa! :P vita skor e inge vidare om man e blek och när dom börjar bli lite smått smutsiga ser det gött skabbigt ut. bara ett tips=)

2009-04-22 @ 13:17:09
Postat av: Anonym

productcolour/34-42189-42350x330.gif" rel="nofollow">http://content.www.bianco.dk/uploads/bproductcolour/34-42189-42350x330.gif



Något som skulle passa dig:)

2009-04-22 @ 13:42:40
Postat av: TotalPink - Jennifer Täng

KLart det är snyggare när man är brun, vilket man är så fort solen kommer fram. Sen är det skönt att alla tycker olika, och har inga planer på kuperad terräng med skorna. En sak jag dock tycker är wierd är hur man kan kommentera andras bloggar men inte stå för det man säger. Att vara anonym har jag aldrig förstått mig på. Men det är ju bara min åsikt ;)

2009-04-22 @ 15:36:21
URL: http://mizztang.blogg.se/
Postat av: Maria

det va inga fina skor det där :S

2009-04-22 @ 20:43:17
Postat av: emelie

jättefina!!vill ha svarta=)=)=)

2009-04-22 @ 23:58:35
URL: http://missyem.blogg.se/
Postat av: Christina

länken verkade inte fungera, men helt seriöst så tror jag du kommer gilla dom här!



description.html?articleno=34-42189-42&sid=" rel="nofollow">http://www.bianco.com/collections/productdescription.html?articleno=34-42189-42&sid=

2009-04-23 @ 06:23:40
Postat av: TotalPink- Jennifer Täng

ser tyvär inte skorna, men bianco har snygga skor :)

2009-04-23 @ 10:10:04
URL: http://mizztang.blogg.se/
Postat av: Heléna

hahaha, döda mig!

Att folk orkar, synd om de små krabaterna att dem inte har något bättre att lägga sin energi på..



Hursomhelst,you know that your shoes are handsome!

2009-04-23 @ 11:23:23
Postat av: TotalPink- Jennifer Täng

tack gumman <3 och ahh klart jag vet att mina skor rockar ;) !

2009-04-23 @ 11:52:00
URL: http://mizztang.blogg.se/
Postat av: Sofia

Skorna kommer aldrig någosin kunna bli så skabbiga som ni är iaf, det är en sak som är säker. Det roliga är att vi vet precis vem DU är som skriver, eller du kanske tar hjälp av syrran eller din mamma med? Herregud vilken pinsam mamma du har isf, lever hon kvar i fjortisstadiet eller? Hur orkar ni lägga ner er energi på jennifers liv hela tiden. Tyck ni att skorna är fula men varför säga det? Hon har inte så taskigt självförtroende som ni har, hon ändrar inte sin åsikt. Tänk tillbaka ist på ditt patetiska liv, ingen utbildning och du blir bara utnytjad av killar, hahahhah! Avundsjuka jävel.

2009-04-23 @ 16:30:19
Postat av: Christina

skorna e inte fula någonstans! Men det är svårt att hålla vita skor fina hela tiden. Men det är ju bara en som skrivit att dom var fula? Dom är som sagt årets skor så dom kan knappast vara fula eftersmo så många väljer att köpa dom!



länken e förresten likadana fast rosa:)

2009-04-23 @ 17:54:49


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: