StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

helgen

Frureinhold.se / 09 April, 2009 - 11:34 / Vardagen

Så är det skärtorsdag och påsken har anlänt. Jag har börjat dagen ganska lugnt sitter med jordgubbsyogurt och honungs the, får hoppas att min förkylning går över snart är så himla trött  på den. Men åter till helgen,  jag och sofia satt och diskuterade förut vad vi skall ha på oss på elmia. Jag funderade först på att ha mina vita söndriga jeanse och ett linne, men sen övervägde jag att ha mina gråa nya leggins och rosa tröjjan eller byta ut leggins mot shorts. Ah en sak är säker, det kommer bli beslutsångest :p

Men det är två dagar tills dess så jag har tid på mej att tänka. Idag blir det allafall lugnt tillsammans med baby, han kommer nog hem snart :) då skall vi åka och handla massa godis och mat, en riktigt myskväll.

har kramp i fingrarna så det blir inte allvarligare än såhär..

ha en bra helg

xoxo



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: