StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

Vikt och längd

Frureinhold.se / 22 Mars, 2013 - 15:03 / Vardagen

Det gick bra nere på bvc, hon blev jätte ledsen när hon fick sprutan men efter stund var det lugnt igen. Hon gav till och med Pia en kram innan vi skulle gå :p sötnosen ! Hon är allafall 83 cm lång nu och väger 11.9 kg. Om en stund kommer mamma hit med både tindra och tuva, jag och jessica skall på bio :) skall bli riktigt mysigt, med lite gott att äta innan och sen bio :) vi tog den tidiga bion så vi kommer hem i tid :) hade egentligen velat se filmen ego, men den gick bara på förmiddagen :( så det fick bli this is 40, tror den kan vara roande. Speglar nog många relationer där man gift sig, skaffa, barn villa osv osv. slänger in trailern här :)
 
 
Edit: Denna filmen tycker jag alla som är i en relation och har varit en längre tid skall se :P Framförallt er som kanske har levt ihop i över 10 år :p Jag skrattade stundvis så jag fick ont i magen, den är inte alls som andra komedier utan något annat vilket jag gillade ! Den speglar nog mångas vardag, glöm aldrig vem det var du föll för och glöm aldrig vem som föll för dig :) den får ♥♥♥♥ av 5 möjliga :)



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: