StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

Tränat

Frureinhold.se / 28 Mars, 2013 - 12:15 / Vardagen

Benen pulserar och jag har precis duschat och kollar på det sista avsnittet av oth. Jag kommer börja kolla om igen, jag kan inte vara utan den serien :) så himla bra. Hailey sover, hon var så himla duktig idag när jag var i stallet. Madde passade henne medan jag red och det var så jäkla uppfriskande att rida ett riktigt jobb pass. Benen skall värka när man hoppar av och det kan jag lova att de gjorde.

Robin är på g hem och då tar han bilen och åker och tvättar den. Måste ju bli lite påskfin :) vi skall upp till Uddevalla idag istället och ut till grundsund ikväll och inviga en ny krog :) super roligt, vet dock inte vad jag skall ha på mig. Tänkte stilrent tajt och snyggt med klackar. Tror det blir så :)

Slänger upp lite kort sen så får ni se :) här får ni en bild på hailey imorse när hon tränade på att vara påskkärring ;) kram på er !




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: