StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

Ridtur

Frureinhold.se / 25 Mars, 2013 - 20:35 / Vardagen

Idag har jag hunnit rida både Carisma och Gullan :) riktiga kanon ritter, framförallt med Gullan. Körde stenhårt på gångarterna och de är så stor skillnad nu och när jag började rida. Nu kan jag få den luftiga traven som jag saknat och den explosiva galoppen. Vi satte upp en kombination med en oxer som avslutning på 110 :) hon hoppade som om det bar 140 :p helt sjukt vad hon tryckte ifrån, fick klamra mig fast ordentligt :)

Har även gjort våfflor idag till familjen och pappa som kom på besök :) det är ju våffeldagen om ngn missat det. Hailey fick även våfflor hos sin dagmamma idag :) mysigt värre !!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: