StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

oförskämt söt

Frureinhold.se / 07 Mars, 2013 - 21:13 / Vardagen

Tänk att om bara några dagar är våran sessa 1.5 år, det är helt otroligt, min lilla mini robin i tjejformat :) för lik sin pappa är hon, helt otroligt mycket. Ibland kan jag inte ens se en gnutta mig i henne :p men så kommer personligheten fram och vips, mamma upp i dan ;) Visst är hon lite lik mig, men utseendemässigt så är hon väldigt lik sin pappa. 
Idag har jag ridit carisma, det 5 åriga stoet som stått i vila sen nov :) Hon är nyligen rakad och har påbörjat longering. När jag rider hästar de första gångerna brukar jag longera dom, se hur de rör sig och vilket temprament de har. Jag får möjligheten att lära känna dom och dom får möjligheten att lära känna mig. Idag var andra gången jag red carisma och jag fick longera henne i säkert 20 min :) Energiknippet tyckte livet var riktigt kul idag, hon studsade och sprang en bra stund innan hon kom ner i varv och slappande av. Ridpasset gick så jäkla bra, hon mjuknade så fint i alla gångarterna och vilket steg hon har. Mycket luft under dom tassarna, hon är en nätt häst med mycket karaktär :) skall försöka ta ett kort på henne nästa v så ni får se på skönheten :)



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: