StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

mitt hår idag

Frureinhold.se / 17 Mars, 2013 - 17:09 / Vardagen

Vi har ju som sagt varit hos Johanna och tobias idag, hon hade tagit med sig färg hem och när killarna gick ut med kidsen passade vi på att exprimentera lite :) Vi provade att lägga i tre olika färger i mocka ton :) Tyckte det blev jätte bra, passade även på att klippa topparna vilket var nödvändigt :) Hailey fick även klippt sig för andra gången i sitt liv och det gick såååå bra :) Har även tagit runt 200 bilder på Mira som jag skall sätta tänderna i när jag kommer hem. Först nu skall vi spendera lite tid hos mormor och morfar (haileys). Mitt hår börjar bli riktigt fylligt :) skall vårda det ordentligt nu, så när det blir långt håller det e n god kvalité :) Vi hörs sen med en rejäl bildbomb !! 
Måste också ge massa kärlek till mina underbara vänner, tänk vad lyckligt lottad man är ! 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: