StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

Härlig städdag

Frureinhold.se / 09 Mars, 2013 - 13:31 / Vardagen

Lass nr två är påväg till tippen nu och det börjar arta sig här hemma :) Jag sätter mig ner först nu och kikar lite på live sm och skidskytte på tv. Jag har krypit på alla 4 idag för att städa runt vissa lister och torkar och tvättat lite varstans :p Jobbigt under tiden men sjukt gött när de är klart. Det verkar vara en riktigt svår bana 140 hoppningen på sm just nu, för det är inte en enda 0 på 9 starter. Men det är väl helt rätt, sm skall vara svårt, skiljer proffsen från amatörerna eller tvärt om :p Ikväll kommer allafall jessica med familj hit, vi skall beställa italiensk pizza och kolla på mello lever fortfarande i förnekelse att vi kollar ;) nä men jag tycker att finalen kan man lika väl se. Men innan dess skall vi greja vidare, gör en bättre update ikväll :) slänger även in en bild på mitt nya nagellack som jag fick av robin, pärlemovitt !
 
 
 

Postat av: Emelie Petersson

Hihi, vilka söta bilder :-)

2013-03-10 @ 09:10:14
URL: http://syrum.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: