StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

godmorgon

Frureinhold.se / 12 Juni, 2013 - 08:33 / Vardagen

hoppas att ni sovit gott :) själv fick jag sova i min egen säng hela natten, hailey kom in vid halv 8, glad som en sol :) Vi skall äta frukost nu, gå ut med macy och sen åka till stallet :) Hoppas vi att det går lika bra idag som igår och förrgår. Skall rida Carisma idag och Madde skall rida Charli, vilken häst han var asså, stor som ett hus :p eller ah väldigt långa ben. Vädret är inte alls så fint som tidigare dagar, så idag får jag fokusera på att packa, städa och allt roligt inomhusarbete. Mamma och pappa är på mallorca nu, port de soller, tror jag det heter. Så jäkla gott. De måste vara härligt att ha så fina kompisar som de har och åker iväg på resor ihop. Tror de är 6 st sammanlagt :) När jag blir så gammal vill jag med åka på pankis tripper ;) Ser pappa det kommer han få åldersnoja. Nä de är inte så gamla, runt 50 allihopa. Men som mig och robin fick vi ju barn rätt tidigt, så när vi är 50 borde våra barn ha flyttat hemifrån. Eller är så stora att de inte vill åka med utomlands. Jag tror jag var med mamma och pappa utomlands sista gången när vi bilade till spanien, då var jag 15 år. Sen reste vi till italien 2007, men den resan var ihop med min dåvarande kille och vi skulle fira mamma som fyllde 50 :) sen åkte jag till thailand samma år, men även den resan betalade jag själv :p Har rest endel även i vuxen ålder inser jag nu. Nu blir det allafall torremolinos igen, det skall bli jätte skönt :) längtar tills vi går på de fina torgen i malaga <3
 
Slänger upp lite härliga kort från den nya poolen, dessa bilder togs tidigare i veckan <3
 
Har massa andra härliga biler, men eftersom barnen badade nakna kan jag inte visa dem. Dessa utlämnar inget, men som ni vet innan är alla bilder som jag fotar förbjudna att använda utan min tillåtelse, de ägs av mig till 100 %
 
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: