StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

Halvtid på squatsen

Frureinhold.se / 03 December, 2013 - 21:07 / Vardagen

Jag har inte bloggat om squatsen, men det innebär inte att jag inte kämpat på. Nu är jag inne i halvtid och jag är mer taggad än nånsin. Jag har genomgått en hel del den sista tiden och mått lite sisådär både fysiskt och psyiskt. Men det är väl så som livet är, ena stunden upp andra ner. Det viktigaste för mig är att jag mår bra och att människor i min omgivning mår bra. Jag vill förändra världen och skapa världsfred, jag vill se blommor resa sig ur askan och vattendrag bli fria från föroreningar. Jag vill måla hela världen i alla olika färger och visa glädje för det liv som jag har. Jag kommer kanske inte kunna förändra världen och jag kommer kanske inte få uppleva världsfred, men det innebär inte att jag kommer sitta och sepå när allt elände strömmar utanför dörrren. Vi i västvärlden har det 100 gånger bättre än människor i utvecklingsländer. Jag kommer alltid att kämpa för rättvisa och alla människors rätt till resurser för en förbättrad hälsa. Min dröm är att arbeta med FN inom hälsa och rättvisofrågor. Jag kanske inte hamnar där heller, men utan drömmar har jag heller inget att sträva efter. Som jag skrivit så många gånger innan så nöjer jag mig inte med att bara va, jag vill förändra världen och vem vet så kanske jag gör det en vacker dag ! 
 
Men som sagt, squatsen går bra och jag hoppas det går bra för er med :) <3
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: