StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

stressad, utmattad och en mindre tillfreds dotter...

Frureinhold.se / 07 April, 2013 - 15:46 / Vardagen

...det är inte alltid en dans på rosor, men vad vore ett liv utan utmaningar? igår fick jag en sån där stressande känsla i kroppen. Inte haft den på flera år, men ibland kommer den och då gäller det att bearbeta den big time. Jag har blivit väldigt duktig på stresshantering under årens gång, en gång utbränd, aldrig mer. Jag tror enormt mycket på att ha en god självkännedom, vem är jag och hur vill jag leva. Jag var en väldigt vilsen tonåring, det är nog alla, men problemet jag hade var att jag trodde jag kände mig själv. Men i själva verket hade jag inte en aning om vem jag var eller vad jag ville med livet. Nu tror jag att jag vet :p nä men jag är rätt säker, allafall på mig själv och det är huvudsaken. 
 
hailey mår bättre idag, sovit endel och lite dålig i magen, men för övrigt okej. Vi var ute förut och cyklade, lite friskluft är nog aldrig fel. Hon sover nu och frågan är om jag skall väcka henne snart, hon skall ju som sagt snart sova igen :p Robin åkte till tyskland kl 07.00 i morse, så nu är jag ensam tills måndag kväll. Jag var bla stressad över ett seminarium vi skall ha på tis som jag inte hade några som helst anvisningar om. Hittade dom i morse och nu är papret skrivet ! Hoppas det är som de vill att det skall vara :) jag är hemma imorgon med hailey och på tisdag är robin hemma. Lika bra att magen är helt bra innan hon skall tillbaka :) det blir ju tyvärr så när de små är magsjuka, hela magen slås ut :/ så hemma och vila upp sig ! Hörde med dagmamman nu att ett barn blev sjukt i tisdags och efter det spreds en löpeld mellan alla barnen :( 
 
Nä nu får jag gå upp och väcka lilltjejen ! kram på er :)
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: