StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

storm

Frureinhold.se / 30 April, 2013 - 12:51 / Vardagen

Är nyss hemkommen från en lite halvstormig promenad med hailey :) Hennes hosta har varit lugn inatt vilket är skönt. Hon var så söt igår kväll. Jag bestämde att hon skulle sova med mig i sängen, tog med alla snuttar kanin etc och gosade ner oss i sängen. Det tog ca 5 min så reser sig hailey upp tar sina snuttar och kanon och säger ''hej åå mamma'' så gick hon i på sitt rum och la sig ?! vem vill inte gosa med mamma, tydligen inte hailey som hellre sover i sin säng. Men men hon sov gott hela natten. Idag har hon varit hes, snuvvig och lite hostig men vi har passat på att vara ite och lufta lungorna. Om en stund kommer kusin Tuva hit och då skall vi också gå ut en sväng. I eftermiddag väntar lite hoppövning med C och sen eventuellt ner till kungälv för att kolla på ngt valborsfirande :) Pappa var så gullig och påminde mig om att hailey kommer om ca 11-12 år tjata om att få åka till gbg och gå på kortegen ;) han säger det bara för att retas förr att jag så gärna ville åka ner när jag var alldeles för ung :p Nu blir det kaffe :) kram på er !
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: