StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

soligt

Frureinhold.se / 03 April, 2013 - 11:34 / Vardagen

I helgen trodde jag att det var rekord varm och skönt för iår, men idag slår nog vi det rekordet :D Gick ut på altanen nyss och mmm vad det värmde gott. Skall sätta tänderna i plugget nu, men efter det en tur till stallet och hoppa gullan. Försöker komma på en bra hoppövning, men just nu står det väldigt still. Det skall handla om svårigheter men med låga hinder. Kommer nog på ngt när jag väl står där :) Om vi nu ändå är inne på hästsnack, så red jag ett riktigt gott drssyrpass igår med fokus på förvänd galopp. Pjuu säger jag bara... 
 
Nä men om man skulle ta och börja, ni missar väl inte utlottningen av en fantastisk mössa ifrån Mireo ?! Den 12 april avslutas tävlingen och du kan lätt vara med genom att klicka HÄR :)
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: