StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

sandlåda vs hästar

Frureinhold.se / 23 April, 2013 - 14:51 / Vardagen

Nu satt jag precis och funderade om jag skulle ta familjen och åka på horseshow i helgen, det lät otroligt lockande. Men biljetterna hade gått på 930 :- för mig och robin. Det är trots allt mkt pengar, kom istället på att jag hellre lägger pengarna på en sandlåda till hailey. Eftersom vi bor i radhus har vi inte plats för en jätte stor sandlåda, men en lite enkel sak som man kan stänga locket på när man lekt klart för dagen. HIttade på Beijer bygg en jätte fin :D Den åker vi och köper i helgen istället för att gå på horse show :) det får bli nästa år istället !
 
Gud vad glad hon kommer bli :D



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: