StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

regnig dag

Frureinhold.se / 29 April, 2013 - 08:47 / Vardagen

Hailey har nyss blivit lämnad hos dagmamman och jag sitter och skriver de sista på den ena uppsatsen, tror jag är helt klar med den nu. Det känns som den lilla uppsatsen är mer välarbetad än den stora. Måste sätta tänderna i den snart och få till den så bra som jag har det i tanken. Jag skall även iväg idag och köpa ett par nya ridbyxor och en ny tröja. Hade behövt benlindor också, kommer inte ihåg om jag skickade med lordi ett gäng när hon flyttade eller om de ligger i stallet i uddevalla. Hur som helst så hinner jag inte dit upp innan tor, så i värsta fall får jag köpa ett par nya eller låna utav Malin :) Jag borde ta en tur till ullared snart och inhandla lite nödvändigheter :) 
alla dessa tre är från hööks, men åker först till tre hästar och kikar :) Så skönt att både tre hästar och hööks ligger så nära nu :) 
Gullstrumpan är så fin :) Nu längtar jag tills ägaren kan hoppa upp igen, hästarna kommer bli så glada <3



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: