StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

På bättringsvägen

Frureinhold.se / 12 April, 2013 - 12:49 / Vardagen

Nu har jag allafall förflyttat min taniga kropp ner till soffan. Kl 03.40 vaknade min sessa inatt och ville ha välling, när hände det senast? Gick allafall upp, gav henne välling pussade om henne och la mig igen. Insåg då att jag började må bättre. Jag orkade stå upp, jag orkade ta mig ner för trappan vilket har varit fysiskt omöjligt de senaste dagarna. Jag har till och med duschat idag, bytt sängkläder och skrivit klart mitt arbete som skall in idag. Jag är fortfarande trött, kroppen har väl tappat 5 kg i vätska och annat, men jag är på bättringsvägen. Nu håller jag bara tummarna att robin inte åker på det jag varit med om. Efter det här borde jag få vara frisk i 10 år, vet att det inte kommer ske men jag hoppas jag klarar mig ett tag till. Hailey är uppe hos sin farmor idag, hon var jätte exalterad över att få åka upp till bokenäs :) farmor hade hela dagen planerad :D
 
Nu kommer det bli bättre update, jag är bättre och då skall även bloggen bli det ! slänger in en bild på min fina prins under sitt möte i tyskland :D jag är så imponerad över hur driven och grym han är, han är nog min största idol (efter pappa ;))
 

Postat av: Mirre - Dalatös

Ohh skönt att du är bättre
kramar

2013-04-12 @ 13:39:34
URL: http://myflowergirl.blogg.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: