StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

lördag är de va?

Frureinhold.se / 06 April, 2013 - 18:46 / Vardagen

Gud jag har lite skevt perspektiv på dagarna just nu. Hailey är fortfarande inte helt bra, men inga spyor eller liknande sen i torsdags. Däremot är hon hängig, trött och febrig, dock bara 37.7 nu på eftermiddagen. Hon la sig redan vid 17.30 men så är det ibland. Jag var iväg på tävling i morse, skönt att få komma utanför väggarna ett par timmar, hailey hade sovit under hela tiden jag var borta i pappas knä. Han åker ju till tyskland imorgon kl 07.00. Sen kommer han inte hem förän måndag kväll om jag fattar det rätt, tråkigt men det är viktiga möten så det är bara att åka :) Han är så driven min underbara mann, väldigt motiverande att själv kämpa på och få klart min utbildning och få det jobbet jag vill ha. Det skall gudarna veta att det är inte lätt att studera, det tar så mkt på psyket, så mkt som skall fixa, göras, minimalt med pengar och hela tiden nya saker som man skall lära sig. Men jag kämpar på, fick tillbaka mitt ledarskapsmanifest i veckan och fick G på det. Nu väntar jag bara på planeringsrapporten som borde komma på måndag. 
 
Nu kom prinsen hem med choklad till moi :D det blir film om en stund och bara mys innan läggdags. Skall lägga mig tidigt idag så jag kan ta igen all sömn jag missat i ngr dagar. Kom på att jag måste fixa pass inför resan också, mitt har gått ut och Hailey skall få ett eget :) Få pallra mig ner till robin i veckan och fixa det så det är klart tills vi skall åka. Nä nu skall jag se klart på fotbollen och sen bara krypa ner och inte göra något alls ! 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: