StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

Hoppdebut

Frureinhold.se / 08 April, 2013 - 12:28 / Vardagen

Idag packade jag in hailey i bilen och åkte till stallet efter frukost. Kände att hon var ganska pigg och det var gott väder ute. Madde ringde till stallet och stalltjejen tog ut carisma och började longera henne, så när vi kom var det bara att byta om och hoppa upp :) Hailey var med madde under tiden. Carisma var riktigt på idag, sög gott framåt så vi provade att studsa lite över sockrbitshinder. Det funkade bra så madde la upp en oxer. Hindret låg väl på 70 men carisma var övertygad om att den låg på 170 :p nä men hon hoppar med så mkt luft under magen så det gäller att hålla i sig. Måste ta och filma henne någon dag också så ni får se sötnosen :) Hailey hjälpte till att borsta efteråt och sen var det bara att åka hem. 
 
Nu kollar jag på oth och lilltjejen sover, hoppas hennes mage blir helt bra snart. Robin är hemma med henne imorgon medan jag är i skolan och har seminarium. Fick även tillbaka min planeringsrapport och den var godkänd så nu är två kurser klara :) är så stolt över mig själv att jag tog tag i skolan och gör det med bra resultat. sista kursen kvar innan sommaren och den är riktigt tuff, jag kännr mig lite orolig över praktiken, men jag får göra så gott jag kan.
 
Min målande tjej !
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: