StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

godmorgon

Frureinhold.se / 17 April, 2013 - 08:47 / Vardagen

Dags att kicka igång dagen snart. Lämnade nyss lilltjejen hos dagmamman och de ska ut i skogen idag och leta efter vitsippor :D Mysigt, vädret är kanon fint, men blåser endel. Jag skall snart bege mig till stallet för att rida Carisma en snabbis nu på morgonen. Alltid skönt att ha det gjort så kan jag lägga fullt fokus på min uppsats sen.  Håller även på att hitta inspo för en tapet i vardagsrummet. Just nu är väggarna helt vita, och även om jag gillar vitt och fräscht så är det inte fel med lite djup också :) Tåls att kika på, ingen bråtska, men ibland springer man på den perfekta tapeten :) Funderar även på att möblera om i vardagsrummet. Det har en sån dum form, rektangulär och svin svår att möblera annorlunda än det som det är idag. Robin hade lite funderingar, han brukar vara duktig på sånt här, så vi får väl se :) Vi skall allafall fixa släta tak med spottar även här nere, eftersom vi kör med led i hela huset ska vi även ha det på nedreplan. En led spot blir aldrig lika varm uppåt som en vanlig spot, inte bara att den drar mindre och är bättre för miljön så är den också säkrare :) Man skall ju ha en potta över spotten och beroende på vilken spot det är, led spot är mycket mindre och tar mindre plats så därför går det också att ha den på undervåningen :)
  Kolla vad liten den är :p Nä nu skall jag fixa lite innan stallet, hörs sen !



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: