StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

pjuu

Frureinhold.se / 10 Januari, 2012 - 18:23 / Hailey

nu är jag änltigen hemma igen efter att ha varit ute och flängt hela dagen. Vi började dagen med bvc, gick kanon och hon växer som hon ska :) efter det åkte vi till torp och mötte upp Haylie, hennes bb kompis :) så himla ksoj att ses och prata m allt som hänt de senaste 4 mån :) Vi bestämde att det inte får ta 4 mån till nästa gång ;) Vi gick även och shoppade lite mat till våra små, köpte gröt, majskrokar, katrinplommonpuré, potatis och palsternacka så jag kan göra egna små smakisar :) Hon fick provsmaka en majskrok när vi kom hem och de var en riktig hit :D Jag skall självklar inte börja med gröt, välling, mat etc på samma gång, men det var så mysigt att gå och handla. Insåg också att det är mkt mer lönsamt att göra egen mat än att köpa :p en palsternacka kostar 3 :- och den går att göra flera måltider på. Sen kan man även frysa in mat :) smidigt !! 
well well, när vi kom hem ifrån torp fick hailey mat och sen iväg till lysekil för premiär för babysim, det verkar hur mysigt som helst :) längtar tills nästa v, hailey fick även doppa fötterna i poolen och det tror jag hon tyckte hon var mysigt :D Nästa v är det första gången i poolen och den veckan blir det även fredag eftersom vi  är i sälen veckan efter !! Bra att det gick att lösa bra på det sättet ! nu sitter vi i soffan alla tre och bara viiiiilar haha :p jag är helt slut !! Imorgon är vi lediga hela dagen och då skall vi bara ta det lugnt :D haha just nu står macy över hailey och hailey släpper henne inte med blicken :D sötnosar !!
grymt fokuserad :D



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: